18.07.2013

Flowers on my dress


 

Witam,
w dzisiejszym poście przedstawiam wam sukienkę, w której wybrałam się na spacer, jak widzicie pogoda była piękna, więc trzeba ją było wykorzystać.
Niestety mało mamy ostatnio naprawde letnich dni, dlatego wtedy założyłam prostą, ale strojną sukienkę w kwiaty, żeby nie było zbyt kolorowo, bo sama sukienka już taka jest, założyłam tylko sandałki i dobrałam białą, skórzaną  torebkę, bez zbędnych dodatków. Mam nadzieję, że się spodoba.



okulary - no name
sukienka - Allegro
torebka - vintage
sandały - Kappahl
zegarek - Casio

2 komentarze :

  1. Cute look! Would you like to follow eachother?
    Xx
    Daniella
    Simplybeautifulelegant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...