24.11.2013

Shine bright like a diamond...


Dzisiaj przygotowałam post dotyczący naszyjników. Nie noszę zbyt często biżuterii - kolczyki sporadycznie, a bransoletki prawie w ogóle, jeśli już - to na specjalne okazje, dlatego też nie mam ich zbyt dużo. Kiedy zakładam naszyjnik, rezygnuję z kolczyków i na odwrót. Nie lubię być obwieszona jak choinka. 
Przyznam, że od jakiegoś czasu "choruję" na ogromne naszyjniki, czy kolie. Wybieram i kupuję je coraz częściej. Mam naprawdę sporą kolekcję... Ach to moje "uzależnienie" :)
Pięknie zdobione naszyjniki, z kryształami, cyrkoniami, czy perłami ciekawie urozmaicą codzienną stylizację, ja zakładam je do swetrów z okrągłym dekoltem, pasują również do prostych koszul, jak i t-shirtów. 


Zara


Bershka


House of mima


Mohito


H&M


I am


Mohito


Reserved


Mohito


Reserved


Mohito


Reserved


Mohito

Poniższe zdjęcia pokazują moją kolekcję naszyjników. Szkoda, że nie mogę Wam pokazać wszystkich...









3 komentarze :

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...