18.12.2013

What to wear on New Year's Eve?



Wielkimi krokami zbliża się noc pełna hucznych zabaw i tańców do białego rana - Sylwester 2013!
Pewnie każda z nas miała lub ma problem z wyborem kreacji na tą okazję. Jeżeli jeszcze nie wybrałyście odpowiedniego stroju - przygotowałam przegląd sukienek, które oferują sieciówki. Wybrałam te, które moim zdaniem będą idealne.


Bershka



Cubus, H&M


Mohito



Bershka


H&M


Mohito


Stradivarius


Mohito


New Look


River Island


Reserved


Mohito


New Look


Reserved


New Look


Mohito


7 komentarzy :

  1. Thanks for your comment, yes, I'd love to follow each other, just let me know when you follow me and I'll follow you right back :)

    Kisses!

    http://www.gagcloud.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. This looks great dear, thank you for sharing! I just became your newest follower :) Hope you can check out my blog and follow back if you want. Lemme know if you want to connect on Facebook and Twitter, I'll follow you back there as well! XOXO

    SIXTH TRACTATE BLOG
    $100 JollyChic Coupon Giveaway ♥
    INSTAGRAM @heartofplastic

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy blog. Podobają mi się zdjęcia i stylizacje.

    Obserwuję i będę tutaj zaglądać częściej.

    Zapraszam w wolnej chwili do mnie i do obserwowania jeśli Ci się spodoba, choć ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogosferą.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. CZarna cekinowa z odkrytymi plecami jest przepiękna, mega seksowna! :) Ostatnjo przymierzałam się do niej w Stradivariusie :) Jednak cała złota bez rękawków z New Lok'a również podbiła moje secre! :) Obie z chęcią bym założyła na raz hehe ;) Gorąco pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja również poluję na tą ze Stradivariusa, ale piękne są też wszystkie wersje złotej kreacji z Reserved:) Zapraszam w wolnej chwili do mnie i do obserwowania jeśli Ci się spodoba http://memarieamar.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. http://xoprimaxo.blogspot.com/

    ciekawe wybory :) Ładniutkie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...