25.01.2014

MOJE WYPRZEDAŻOWE MUST HAVE


Poniżej moja lista wyprzedażowych MUST HAVE, które chciałabym mieć w swojej garderobie.
Część z tych rzeczy lub podobne już mam. W tym roku nie szaleję z zakupami, wolę kupować rzeczy dobre jakościowo, klasyczne, uniwersalne - które po jednym sezonie mi się nie znudzą lub będą do wyrzucenia.
Tak jest np. z puchowym płaszczem, który wypełniony jest kaczym puchem;
lub inne rzeczy np. : kardigan z wełną w składzie, skórzane botki lub kozaki (dla mnie najlepiej czarne), czy prosta, czarna, skórzana shopperka.

Niedługo pokażę Wam co upolowałam :)



1. płaszcz puchowy Stradivarius  
2. spódnica w stylu bieliźnianym Bershka  
3. szara bluza Zara 
4. Reserved  
5. kardigan z domieszką wełny Zara  
6. botki na koturnie Bershka 
7. Parfois  
8. skórzane kozaki Bershka  
9. skórzana shopperka Zara


2 komentarze :

  1. Spodódnica, spodnie i bluza najbardziej wpadły mi w oko:)
    Pozdrawiam, Patricia

    OdpowiedzUsuń
  2. 1,4,9 to moje typy <3

    Zapraszam do mnie :)

    http://xoprimaxo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...