14.01.2014

NEW IN


Nie ma mnie ostatnio zbyt często na blogu. Brak czasu na zdjęcia - a to za sprawą zaliczeń i zbliżającej się sesji... :/

Ostatnio do mojej kosmetyczki wpadło kilka nowości. Jeżeli jesteście ciekawi - czytajcie dalej! :)


e.l.f Total Face Brush
Szukałam ostatnio jakiegoś fajnego, niezbyt zbitego pędzla do pudru. Wcześniej miałam jakiś zwykły z Rossmanna, ale w ogóle mi nie odpowiadał - był twardy i za bardzo zbity. Ten jest idealny - łatwo nabiera puder i rozprowadza na twarzy, w dodatku jest miły w dotyku. Kupiłam go za ok. 12 zł na Allegro :)


e.l.f Bronzing Brush
Ten pędzelek kupiłam u tego samego sprzedawcy, co ten wyżej. Nie miałam jeszcze żadnego skośnego do różu. Jak dla mnie jest zbyt cienki i mało puchaty.




HAKURO H78
Idealny pędzelek z naturalnego włosia do nakładania cienia na dolnej powiece i koncentrowania go w zewnętrznym kąciku powieki. Brakowało mi takiego...




HAKURO H70
Ten również jest z włosia naturalnego, bardzo szybko rozprowadza cień na całej powiece, dodatkowy plus za to, że jest miękki. Podobny miałam z essence, ale szybko szukałam innego, ponieważ podrażniał powiekę i był za twardy.



Rimmel MATCH PERFECTION
Kryjący podkład, ładnie wyrównuje koloryt skóry i łatwo się go rozprowadza. Zawsze nakładam jedną warstwę - nie lubię efektu "maski", ale trudno o taki efekt z tym podkładem. Czasem sobie nie radzi z zakryciem czerwonych wyprysków na twarzy... No i zawsze mi się ściera pod brodą - ale wybaczam mu to - bo często siedzę z podpartą głową :)


Rzeczywiście nie trzeba pocierać, by zmyć makijaż. Jednak, żeby usunąć tusz z rzęs - trzeba chwilkę przytrzymać wacik z tym płynem. Na mojej skórze sprawdza się idealnie - oprócz tego że zmywa makijaż, dodatkowo nawilża skórę.


Avene Cicalfate
Kupiłam ten krem, bo myślałam, że będzie idealnym kremem ochronnym i nawilżającym na zimę. Całej twarzy dogłębnie mi nie nawilża, ale za to nadaje się do mojej delikatnej skóry pod oczami. Stosuję go na noc na te partie, gdzie mam wypryski - łagodzi podrażnienia, przyspiesza ich gojenie, a także blizny po wypryskach. Wystarcza parę dni.


CARMEX
Idealna pomadka nawilżająca usta. Nie pozostaje na ustach, tylko się wchłania - dzięki temu nie jest "zjadana". Już nigdy nie zamienię jej na inną! 



ZIAJA masło kakaowe - odżywka do włosów
Działanie ma podobne do maski - na etykietce napisane jest, żeby trzymać na włosach 3-5 minut, ale dla mnie wystarczy minuta lub mniej. Włosy są nawilżone, gładkie, łatwo się je później rozczesuje. No i pięknie pachną! :D A kosztowała tylko 4,50 zł. Kosztuje niewiele, a działanie ma niesamowite. Polecam!

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...