13.02.2014

WYPRZEDAŻOWE NOWOŚCI


Wyprzedaże powoli już się kończą, a w sklepach pojawiają się wiosenne kolekcje. W tym roku nie poszalałam z zakupami (całe szczęście). Trzymałam się kurczowo listy, którą sobie przygotowałam (tutaj). Udało mi się ją w większości zrealizować.


1. botki skórzane z wełnianym wnętrzem - NoeVision.pl
Mieliście już okazję zobaczyć te buty w tym poście.
2. czarna marynarka z tłoczonym wzorem - H&M (40 zł ze 149)
3. kurtka puchowa - Stradivarius
Z niej jestem najbardziej zadowolona, ale także czekałam na nią najdłużej. Wypełniona jest kaczym puchem i piórami. Przeceniona na 129zł (wcześniej kosztowała 349zł)
4. buty na obcasie - CCC


1. szare botki na koturnie - Bershka (39 zł ze 189)
2. i 3. bluzy sportowe - C&A, 
Obie kupiłam w bardzo niskiej cenie, bo tylko 12,90 zł. Taka ozdabiana bluza lub we wzór jest ciekawą alternatywą dla zwykłych swetrów. Chabrową bluzę również mogliście już zobaczyć tutaj.


1. i 4. czarny i granatowy golf - H&M
2. spódnica w kwiaty z delikatną koronką na dole - Bershka
3. borodwy, oversizowy kardigan (chociaż na metce jest XS) - New Yorker
Ma w składzie aż 50% wełny, dorwałam go za 20zł.


1. zwykły, bawełniany t-shirt - Bershka
2. czapka - Stradivarius

4 komentarze :

  1. Wszystkie buty - świetne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy2/14/2014

    będzie post walentynkowy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo popularna tematyka - u mnie taki sam post :)
    Najbardziej podobają mi się buty i czapka.

    OdpowiedzUsuń
  4. szpilki z CCC - piękne!! :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...