13.06.2014

BLACK&WHITE LEOPARD BLOUSE


Witajcie! 
Wracam do "świata żywych", ostatni semestr zaliczony...! W trakcie sesji czasem czuję się tak, jakbym miała kilka dni wyjętych z życiorysu, bo nie skupiam się na niczym innym, jak tylko na uczeniu. Jedno kolokwium zaliczę, to nie mogę się za bardzo tym nacieszyć, ponieważ trzeba się uczyć na następny i tak w kółko. Na robienie zdjęć też nie miałam czasu, ale teraz już wszystko będzie tak, jak być powinno.

Zdjęcia tej stylizacji były robione akurat wtedy, kiedy była jeszcze świetna pogoda, niestety trochę się z nią spóźniłam... Mam nadzieję, że upalne dni szybko wrócą, bo mam wiele pomysłów na zestawy, a nie trzeba przecież chodzić tylko w szortach i bawełnianym podkoszulku na ramiączkach :)


OUTFIT

bluzka / blouse - H&M
szorty / shorts - Bershka
szpilki / heels - BOTI

6 komentarzy :

  1. Anonimowy6/13/2014

    Ładnie Ci w mocniejszym makijażu :) Witamy z powrotem i czekamy na letnie stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi najbardziej przypadły do gustu buty!
    Pozdrawiam :)
    http://caeruleanhouse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny zestaw, idealny na upały:)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładna stylizacja zwłąszcza buty:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dominika Pach6/14/2014

    Świetnie jak zawsze:) Osobiscie podtapirowałabym troszkę włosy i zmieniła kolor gumki na czarny. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, że pokazujesz swój styl. Trzymam kciuki za Twojego bloga, żeby się rozwijał dalej ! Jak dla mnie, nie pasują mi buty i make up, ale to jest moje zdanie ;-)

    http://mrsmargg.blogspot.com Zapraszam do siebie, dopiero się rozwijam ;-)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...