24.07.2014

NEW IN | WYPRZEDAŻ


Witajcie! Dzisiaj post z serii new in, w którym możecie zobaczyć wyprzedażowe nowości, które zawitały w mojej szafie. Nie ma tego jakoś zbyt dużo, staram się teraz kupować rzeczy na przecenach bardzo rozważnie, a nie co popadnie... 
Tak naprawdę jest już końcówka wyprzedaży, a ceny są coraz niższe - np. dzisiaj udało mi się kupić spodnie dżinsowe w Bershce za 14,90 !!!

Zobaczcie co udało mi się kupić...


klasyczne szpilki z CCC, do których wzdychałam, gdy tylko pojawiły się w nowej kolekcji


zwykły biały t-shirt - Sin-say (9,99zł)


bluza, którą już widzieliście w stylizacji na blogu - Pull&Bear


bluza Pull&Bear


kolejna bluza z Pull&Bear

Kupując te 3 bluzy sportowe w Pull&Bear, skorzystałam  z dodatkowej promocji 20% na przecenione rzeczy, która trwa jeszcze do 29 lipca.


Przewiewne topy - New Yorker


torebka - Sin-say

______________________________________________________________________________

OBSERWUJ MNIE

2 komentarze :

  1. Świetne zakupu! Buty, torebka i przewiewne bluzeczki mistrzowskie! Chyba sama się przejdę pomacać je na żywo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne bluzy z P&B, ta z Michigan to nasz faworyt :))
    Będziesz wyglądała rewelacyjnie, bo pasuje Ci do oczu :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...