6.08.2014

SPORTOWA SUKIENKA


Sukienkę, którą mam na sobie kupiłam już chyba rok temu na letnich wyprzedażach za około 15 zł. Ten zestaw chodził mi po głowie bardzo długo, ale nie miałam okazji go pokazać, ponieważ pogoda na to nie pozwalała - po prostu było już za zimno. 

Bardzo podobają mi się długie koszulki, czy t-shirty w roli sukienki. Taką sukienkę można nosić na co dzień np. z trampkami lub tak jak w tej stylizacji - ze szpilkami, wygląda to wtedy mega kobieco. Wybierając buty na płaskiej podeszwie, czy na obcasach, zmieniając dodatki - stylizacja zawsze będzie ciekawa i stylowa.

 


OUTFIT

dress / sukienka - Pull&Bear
heels / szpilki - CCC %
bag / torebka - H&M %
sunglasses / okulary - Sin-say

______________________________________________________________________________

OBSERWUJ MNIE I BĄDŹ NA BIEŻĄCO

4 komentarze :

  1. swietna sukienka!!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/08/czarno-bialo.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka!!!!! Uwielbiam takie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy9/14/2014

    widziałam te buty w new yorkerze za 9 zł więc nie wiem z jakiego ccc niby je masz bo u nich takich nie było :O

    OdpowiedzUsuń
  4. Możliwe ż były całkiem podobne w New Yorkerze, ale te są z letniej kolekcji właśnie z CCC, chyba WIEM LEPIEJ gdzie je kupiłam....

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...