5.08.2015

WEEKEND W GÓRACH


Miniony weekend spędziłam w górach, w Beskidzie Żywieckim i Śląskim. Wyjazd był bardzo spontaniczny, nieplanowany, ale udał się w 100%!
W odróżnieniu od ostatniego pobytu w górach, tym razem nie wspinałam się na szczyt, a skorzystałam z kolei linowej. Wybraliśmy się na górę Żar niedaleko Żywca nad jeziorem Międzybrodzkim i jeziorem Żywieckim oraz na szczyt Szyndzielnia w Bielsku Białej.


Jezioro Żywieckie


Trafiliśmy na cudowną pogodę, dlatego w ciągu dnia musiałam zmienić spodnie na szorty.


widoki ze szczytu góry Żar - największą atrakcją byli paralotniarze


przepiękne krajobrazy


W drodze powrotnej udaliśmy się do Pszczyny.


2 komentarze :

  1. świetne zdjęcia, zazdroszczę wypadu ;)
    PorcelainDesire

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie:) Jakie piękne widoki. Ja również wybieram się w góry w ten weekend:)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...