14.01.2016

HAUL WYPRZEDAŻOWY 15/16 | NEW IN


Hej! Ostatnio zadano mi pytanie, czy pojawi się post z łupami z wyprzedaży. Zgodnie z moją obietnicą i zapowiedzią na FB -  dziś właśnie przygotowałam post z wyprzedażowym haulem zakupowym z ostatnich miesięcy! Niektóre z rzeczy kupiłam, kiedy promocje powoli się zaczynały, czyli jeszcze w listopadzie (jeśli pamięć mnie nie zawodzi). 

Do garderoby trafiło kilka par butów (moje perełki!), sukienek, topów... jednak najwięcej ciepłych kardiganów. 
Też macie takie fazy na kupowanie pewnej określonej rzeczy? Z mojej strony wyglądało to tak, że przez pewien czas kupowałam tylko sukienki, a potem zmieniło mi się na kardigany... co z resztą zobaczycie na zdjęciach poniżej  :)


top C&A - 14,90



botki ze skóry naturalnej Quazi (CCC), które kosztowały ... 30 zł ! serio! (wcześniej 299zł)


kardigan Reserved - 29,90


kardigan Sinsay - 29,90 


kardigan C&A - 34,90


botki ze skóry naturalnej Quazi (CCC), również za 30 zł !


sweterek z kokardką przy karku z Reserved - 25 zł 


bluza Sinsay - 19,90


bluzka Reserved - 13,99


sukienka Reserved - 39,90

 

... i druga taka sama, ale czerwona :) 


buty sportowe Adidas LA Trainer K (model młodzieżowy), kupiłam je na zlotewyprzedaze.pl za 109 zł. 
Model dla dorosłych kosztuje około 400 zł :/, także duuużo zaoszczędziłam :)


marynarka Sinsay - 34,90


spódnica Reserved - 34,90

4 komentarze :

  1. Anonimowy1/14/2016

    botki Quazi nigdy nie są i nie były ze skóry naturalnej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem co kupiłam i są ze skóry naturalnej:)

      Usuń
    2. Anonimowy1/14/2016

      Dziwne ze pani z ccc zapytana jakie buty są wykonane ze skóry odpowiedziała tyło buty lasocki :O

      Usuń
    3. A skąd wiesz, śledzisz mnie? Jeśli tak, to źle się przysłuchiwałaś/łeś rozmowie...
      Nawet po dotyku i po zapachu można poznać, czy to jest skóra naturalna, czy eko... :/ To nie pierwsze moje buty se skóry naturalnej.

      Usuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...