25.01.2016

MOBILE MIX

Hej! Dzisiaj przygotowałam dla Was mix zdjęć z ostatnich miesięcy. Zapraszam Was na małe podsumowanie… i przy okazji również zachęcam Was do obserwowania mojego profilu na Instagramie (klik). 
1. trufle mojej roboty! | 2. #selfie ;P
3. cudowny zachód słońca - ostatnio takich pięknych było mnóstwo! | 4. #święta
1. prezent mikołajkowy paleta Zoeva Cocoa Blend
3. nowe sportowe obuwie Adidas LA Trainer czekają na wiosnę | 4. prezent gwiazdkowy - zapach nieziemski, mam obsesję na jego punkcie Calvin Klein Euphoria

Świąteczny mix, pysznym ciastom nie było końca :)
1. nowość w kosmetyczce - spray fixujący Makeup Revolution
2. i 3. #zawszejestdobraporanaselfie | 4. ciąg dalszy nowości - wkrótce na blogu!
1. kolejny cudowny #zachódsłońca | 2. #selfie z sylwestrowego wieczoru w Juracie
3. w podróży nad morze (wtedy jeszcze nie wiedziałam dokąd jadę:) )
To był najwspanialszy Sylwester! Wspomnienia pozostaną na zawsze!
Wpis tutaj.
Trochę smakołyków... 2. makaron czekoladowy z sosem z białej czekolady - pychotka! 
3.  makaron z serem mascarpone i suszonymi pomidorami wychodzi mi genialnie <skromny> | 4. bułgarskie wino - świętowaliśmy zaręczyny :)
... i na zakończenie #znowuselfie ! :)


  

2 komentarze :

  1. Anonimowy2/14/2016

    Można prosić przepis na trufle?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam Ci ten przepis: http://www.kwestiasmaku.com/desery/trufle/trufle_z_bialej_czekolady/przepis.html :)

      Usuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...