13.04.2016

ROSSMANN -49% | WISHLIST


Hej! Już za tydzień, a dokładnie 20 kwietnia 2016r. rusza kolejna promocja – 49% na kosmetyki do makijażu w drogerii Rossmann. Pewnie każda z Was nie może się już doczekać (tak jak ja :D ) i wiecie już w co zaopatrzycie się na promocji. 
Poniżej znajduje się moja "wishlista" kosmetyków, które chcę zakupić i wypróbować.


Od 20.04 Twarz: podkłady, pudry, bazy, korektory, róże, bronzery.  
Od 26.04 Oczy: tusze, cienie, produkty do brwi, bazy pod cienie kredki, eyelinery. 
Od 4.05 Usta: pomadki, błyszczyki, konturówki i prawdopodobnie produkty do paznokci





1. tusz Max Factor, 2000 Calorie

2. paleta do konturowania twarzy Wibo, 3 Steps to perfect face contour palette

3. pomadka Wibo, Lips to Kiss

4. AA,  Makeup Filler podkład wypełniający zmarszczki

5. pomadka Eveline, Aqua Platinum

6. rozświetlacz Wibo, Royal Shimmer

7. konturówka Wibo, Nude Lips

8. pomadka w płynie Lovely, Extra Lasting

9. Wibo, Eyebrow Pencil

10. Wibo, Lip Define Pencil

10 komentarzy :

  1. Anonimowy4/13/2016

    skąd znasz dokładne daty ? jakiś link moge? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krążą już we Internecie. Jeśli się coś zmieni, to uaktualnie.

      Usuń
  2. O PROSZĘ MUSZĘ SIĘ WYBRAĆ

    OdpowiedzUsuń
  3. też planuje zakupić paletkę do konturowania z wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy4/16/2016

    jakie kosmetyki poprawiły tak bardzo twoja cerę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno mi teraz tak w jednym komentarzu o tym napisać i odpowiedzieć Ci na pytanie, to jednak był dłuższy proces... Jednak mogę zrobić osobny wpis o mojej pielęgnacji i wtedy też przeanalizuję kosmetyki, których obecnie używam i używałam :)

      Usuń
    2. Anonimowy4/16/2016

      super jak byś zrobiła jakiś taki post bo chciałam kupić teraz jakieś kosmetyki godne polecenia :)

      Usuń
    3. Anonimowy4/17/2016

      ja też chętnie poczytałabym takiego posta, kiedy można się spodziewać?

      Usuń
    4. Jak mi się uda, to może jeszcze w tym tygodniu :) Ale nie obiecuję :)

      Usuń
  5. Anonimowy4/17/2016

    super ja już wyczekuje :D

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...