23.05.2016

PIERWSZY FILM NA KANALE YOUTUBE



HEJ!

W końcu mogę się pochwalić - utworzyłam swój kanał na You Tube! Yuhuuu!
Pojawił się już pierwszy filmik - vlog z koncertu Bajm. 
Jak mogliście widzieć na Facebooku, na urodziny dostałam bilety właśnie na ten koncert :)

Oczywiście będą pojawiały się też inne filmy oprócz codziennych vlogów, m.in. lookbooki, czy też poświęcone makijażowi i urodzie. Będę starała się publikować filmy regularnie. Musicie mi jednak wybaczyć jakość filmów - dopiero się uczę :)

Rozpoczynam nową przygodę! Jestem tym strasznie podekscytowana. Pisząc na blogu, nie mogłam przekazać wszystkich informacji tak, jakbym tego chciała, brakowało mi interakcji. Mówienie, a nie pisanie to jednak całkiem coś innego, jest pewna ekspresja. Myślę, że łatwiej będzie mi coś przekazać i przedstawić. 

Mam nadzieję, że dołączycie do mnie na You Tube! :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...