30.12.2016

ŚWIĄTECZNE PREZENTY


HEJ!

Wczoraj przyszło moje zamówienie ze sklepu Glam Shop, prezent "ode mnie dla mnie". Dlatego jeszcze przed Sylwestrem chciałam pokazać Wam prezenty, które sama sobie sprawiłam, ale które też dostałam. Miałam nakręcić osobny film, ale nie ma tego jakoś dużo, a ostatnio zaniedbuję bloga.


W sklepie Glam Shop zrobiłam "drobne" zakupy świąteczne i sama sobie zrobiłam prezent:
1. cienie GlamShadows: bingo, dzika malina, tango, czerwona trawka, złoty piasek i zimna czekolada
2. paleta magnetyczna GlamBOX
3. pędzel GlamBrush PRO1
4. rozświetlacz GlamPOP "Celebrytka"
5. sztuczne rzęsy, bardzo gęste GlamLASH "WOW"


Rozświetlacz GlamPOP Celebrytka


W końcu kupiłam sobie dysk zewnętrzny o pojemności 1TB. 
Teraz gdy nagrywam filmy, które zajmują dużo miejsca, taki dysk jest bardzo przydatny.


Karta podarunkowa do Sephory - będzie z tego użytek. 
Mikołaj wiedział, co mi sprezentować :)



W prezencie dostałam też coś do dekoracji - choinkę ze szkła i mały świecznik.


Oczywiście coś słodkiego... mniam!


Świąteczne, ciepłe skarpetki... :)


...i rajstopy czarne, kryjące, których nigdy za wiele! :)


Nowy softbox :D:D:D efekty już niedługo na kanale, mam nadzieję, że jakość będzie lepsza :)

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...