9.03.2017

HAUL Z WYPRZEDAŻY

HEJ!

Wyprzedaże zimowe już oficjalnie są zakończone. W sklepach już od dawna kolekcja wiosenna. Jednak ja pokażę Wam moje zakupy z zimowych wyprzedaży. Jednym z moich ulubionych zakupów jest kurtka - parka z Pull&Bear, którą kupiłam za 59zł, idealnie sprawdza mi się teraz w tym okresie przejściowym. Drugim ulubieńcem są botki z CCC na grubym i niewielkim obcasie, pasują mi do wszystkiego i wyglądają świetnie. W moje ręce wpadły też bawełniane koszule ze Stradivarius'a za 19,90! Więcej oczywiście poniżej!

sukienki z Reserved - klasyczna czarna (29,90) i czerwona (39,90)
koszule Stradivarius
jeansy Zara (obie pary po 39,90)
Pull&Bear: kurtka parka (59,90) i sweter (19,90)
Sinsay: szalik (11 zł) oraz kardigan (23 zł)
skórzane kozaki Zara kids (39 zł)
botki CCC (20 zł)
botki CCC (20 zł)

2 komentarze :

  1. Anonimowy3/09/2017

    Ale miałaś szczęście do butów! 3 pary, w tym jedne skórzane za 80 zł, zazdroszczę ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze szukam skórzanych butów na dziale dziecięcym z Zarze :) i udaje mi się kupić w super cenie!

      Usuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...