26.06.2014

CITY LOOK


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was zestaw w totalnie miejskim stylu - czyli to co najbardziej lubię! Połączenie szarości, czerni oraz bieli jest bardzo banalne, ale zawsze ratuje nas z sytuacji, kiedy stajemy przed dylematem "co mam na siebie założyć?". Spodnie nie muszą być koniecznie z koronkowymi przeszyciami, wystarczą zwykłe białe rurki lub nawet klasyczne dżinsy, szary t-shirt i powstaje naprawdę oryginalny look, w którym każda z nas będzie się dobrze czuć. Całość jedynie urozmaiciłam lustrzanymi okularami, które są hitem w tym sezonie.


OUTFIT

marynarka / blazer - H&M
t-shirt - Bershka
spodnie / trousers - Zara
trampki / sneakers - Deichmann
okulary / sunglasses - Sinsay

6 komentarzy :

  1. Anonimowy6/26/2014

    Co to znaczy miejski look? Bo nie rozumiem... Czym on sie rozni od innych Twoich looków? Inne sa wiejskie czy jak?

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy6/26/2014

    Zajebiste!

    OdpowiedzUsuń
  3. Klasa i minimalizm - super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Anonimowy6/27/2014

    fajne ale te trampki mi nie pasują do tego... jakies koturny by rewelacyjnie pasowaly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie na tym to polega, ja założyłam trampki, bo cenię wygodę, a Ty możesz się zainspirować i coś zamienić, dodać swojego :)

      Usuń
  5. bardzo podoba mi się stylizacja, jest w moim stylu, jednak totalnie u mnie odpadają lustrzane okulary - jakoś do mnie nie przemawiają.



    Chciałabym Cię bardzo serdecznie zaprosić na mojego bloga, zależy mi na tym żebyś go odwiedziła, gdyż dużo to dla mnie znaczy. Reaktywowałam go po sporej przerwie bo postawiłam sobie wielki cel na te wakacje aby zmienić swoje ciało i mam nadzieje że z twoją pomocą się uda ZMOTYWUJ MNIE PROSZĘ- proszę zajrzyj: http://mimi-runs.blogspot.com/ Bloga piszę o fitnessie, bieganiu, jeździectwie i tym co akurat siedzi mi w głowie. Serdecznie zapraszam! Będzie mi bardzo miło jak mnie odwiedzisz i zostawisz jakiś ślad!

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...