2.07.2014

NAVY BLUE DRESS WITH SNEAKERS


Witajcie! W końcu mogę w pełni odetchnąć i cieszyć się wakacjami! Dzisiaj zdobyłam tytuł licencjata - dlatego też ostatnio nie pojawiały się wpisy, byłam zajęta przygotowaniem do obrony.

Nie jestem typem kobiety, która na co dzień nosi spódnice i szpilki. Zdarza się to u mnie bardzo rzadko. Jednak kiedy już zakładam sukienkę, to muszę się w niej czuć w pełni komfortowo. Ta jest idealna, ponieważ świetnie wygląda w wersji eleganckiej - ze szpilkami, ale także w wersji codziennej z trampkami - tak jak dziś. Całość jest bardzo dziewczęca, dlatego założyłam skórzaną bomber jacket i postawiłam na fuksję na ustach, by dodać choć odrobinę charakteru.

Zapraszam Was na spacer przed zachodem słońca - uwielbiam ten klimat!


OUTFIT

sukienka / dress - Stradivarius
kurtka / jacket - Bershka
tramki / sneakers - Deichmann

4 komentarze :

  1. Anonimowy7/02/2014

    jakie plany na wakacje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na razie nie mam nic zaplanowane, ale na pewno jakiś weekendowy wyjazd na pewno będzie.

      Usuń
  2. Anonimowy7/02/2014

    Świetnie w tej sukience wygladasz :-) Ale popracuj nad pozami bo te są sztuczne i wymuszone jakies

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy7/03/2014

    kurtka nie za "ciezka" odrobine?

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...