11.12.2014

BIKER COAT & CHECKERED SKIRT


Witajcie! Dzisiaj krótki powrót do przepięknej złotej jesieni. 
Uwielbiam ją, ale tylko wtedy, gdy otaczają mnie złoto-brązowe i czerwone barwy. Tło do zdjęć jest wtedy idealne! Gdy jest szaro, ponuro i brak promieni słonecznych - czuję się bardzo źle, a nastrój mam wręcz depresyjny.

Jesień również kojarzy mi się z kratką, bardzo lubię ten motyw. Założyłam więc spódniczkę w beżową kratkę oraz płaszczyk w stylu biker, który pokazywałam Wam w nowościach [klik]. Dzisiejszy zestaw utrzymany jest w beżowo-czarnej tonacji. Co o nim sądzicie? :)


OUTFIT

płaszcz / coat - H&M
szalik / scarf - Cubus (old)
spódniczka / skirt - Mosquito (dostępna tutaj)
szpiki / heels - CCC

4 komentarze :

  1. Ślicznie wyglądasz, podoba mi płaszczyk :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny powrót do jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny płaszcz

    Zapraszam do mnie
    http://followthefashion-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia! Super wyglądasz, a buty mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...