15.12.2014

PROPOZYCJE PREZENTÓW | DLA NIEGO


Witajcie! Dzisiaj mam dla Was wpis z propozycją prezentów świątecznych dla Niego. Jeśli kupujecie prezenty na ostatnią chwilę, a nie mieliście czasu, by wcześniej się zastanowić - to te zestawienie może Was zainspirować. Pokażę Wam idealne i praktyczne prezenty dla mężczyzny - bo takie są najbardziej sprawdzone!

Jak już wcześniej pisałam (tutaj) - najlepiej jest jednak wcześniej się zastanowić co sprawiłoby radość osobie przez nas obdarowywane. Wtedy najlepsze są związane z pasją i hobby. Natomiast jeśli tego nie zrobiliście - nic straconego! 
Oto praktyczna propozycja prezentów:



Stylowe i eleganckie dodatki w postaci szalika lub rękawiczek zawsze są trafione.

1. skórzane rękawiczki (Reserved)
2. skórzany pasek (H&M)


3. klasyczny, elegancki sweter z domieszką wełny (Zara)
4. szalik w kratkę (Reserved)


1. golarka - przydatny prezent dla zabieganego mężczyzny
2. kaszmirowa czapka (H&M)
3. bokserki w zabawny nadruk

4 komentarze :

  1. zakupiłam pasek, pognałam do Lidla, żeby powlaczyć o Wittchena, udało się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja juz zakupilam sweter!
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/12/snow.html

    OdpowiedzUsuń
  3. rekawiczki, super opcja! ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...