21.12.2015

PROPOZYCJA ŚWIĄTECZNEJ STYLIZACJI | CHRISTMAS TIME


Święta Bożego Narodzenia za pasem, a ja nie przygotowałam dla Was żadnego świątecznego wpisu... 
Nadrabiam więc zaległości i przedstawiam moją propozycję stylizacji na wigilijny wieczór, bądź Święta. 
Skoro więc stylizacja jest na specjalną okazję, również i sceneria do sesji musiała być wyjątkowa i nawiązująca do okoliczności :)
Ponieważ na co dzień chodzę w spodniach, dlatego w te wyjątkowe dni chcę być ubrana w sposób szczególny. Z całą pewnością założę sukienkę i postawię na czerwone usta oraz złoto-brązowy makijaż oczu
Czerwony i złoty to kolory, które zawsze kojarzą mi się ze świętami. 
Może na szpilki jest już za zimno, ale jeśli tak jak ja - będziecie podróżować samochodem i nie będziecie spędzały dużo czasu na dworze, to jest to dodatkowy element, który sprawi, że będziemy wyglądały jeszcze bardziej elegancko i odświętnie :)


czapka / beanie - Reserved | szalik / scarf - Sinsay | sukienka / dress - Reserved (obecnie na wyprzedaży link) | płaszcz / coat - New Yorker | szpilki / heels - CCC

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...