23.12.2015

ŚWIĄTECZNY MAKIJAŻ NA OSTATNIĄ CHWILĘ | CHRISTMAS MAKEUP | ZOEVA COCOA BLEND


Hej! Nadrabiania zaległości odnośnie świątecznych postów ciąg dalszy!
Dzisiaj przygotowałam dla Was bardzo szybki w wykonaniu makijaż na Święta. 
Tak jak pisałam w ostatnim wpisie ze świąteczną stylizacją, makijaż oczu zostanie utrzymany w odcieniach złota i brązu, a na ustach będzie królowała czerwień. Ten klasyczny makijaż wykonałam moją najnowszą perełką - paletką ZOEVA Cocoa Blend.

***

Życzę Wam wesołych, rodzinnych i spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! :*



Makijaż jest bardzo prosty w wykonaniu, głównie skupiłam się na cieniach matowych.
Na całą ruchomą powiekę nałożyłam jasnobrązowy, lekko rudy cień, roztarłam go ceglastym cieniem, zewnętrzny kącik oka podkreśliłam matowym, ciemnobrązowym cieniem, a w wewnętrznym kąciku, by go lekko rozświetlić, nałożyłam złoty cień.
Dolną powiekę podkreśliłam w ten sam sposób, co górną.


1 komentarz :

  1. bardzo ładny makijaż :) delikatny taki :)

    http://flvcko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...