24.03.2016

SZARA SUKIENKA | BOTKI BIKER | RAMONESKA


Hej! Jak ja się cieszę, że w końcu robi się cieplej! 
Na moje samopoczucie niezwykle wpływa to, czy świeci słońce, czy jest pochmurno. 
Kiedy poranek jest słoneczny, od razu wstaję z lepszym humorem i chęcią do działania. 
Także mam nadzieję, że będzie coraz więcej takich dni.

Dzisiaj przygotowałam dla Was look z szarą, dziewczęcą sukienką w roli głównej
Natomiast całą stylizację przełamałam ciężkimi buciorami w stylu biker i skórzaną ramoneską. 
Ostatnio bardzo lubię takie połączenia.


dress / sukienka - Reserved | jacket / kurtka - Pull&Bear | biker boots / bikery - Zara | scarf / szalik - Sinsay

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...