17.03.2016

TOTAL JEANS LOOK


Hej! Przygotowałam dzisiaj dla Was jeansowy total look ze sportowym akcentem. W ostatnim wpisie zamiast płaszczu była kurta - a dziś odwrotnie. Myślę, że całość wygląda bardzo na luzie.
Nie mogłam już dłużej czekać na wiosnę i cieplejsze dni, dlatego postanowiłam założyć sportowe obuwie, które mam już od kilku miesięcy (pokazywałam je w <haulu>). 
Co do koszuli, to trudno się przyznać, ale to moja pierwsza w życiu koszula jeansowa. W końcu trafiła do mojej szafy, a to przecież jeden z podstawowych elementów w garderobie, obok jeansów, zwykłych topów i koszul.


shirt / koszula - H&M | jeans - Zara | shoes / buty - Adidas | coat / płaszcz - H&M

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz

Komentarze obraźliwe, złośliwe nie będą publikowane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...